Blandade känslor

Idag har jag stannat hemma.. Vill verkligen inte gå ut eller ens möta en enda person..
Därför stannar jag hemma här ute i skogen och gömmer mig bland alla granar och tallar.
Känner att det är (faktiskt väldigt oväntat) jävligt skönt utan facebook.
För inte fan behöver jag kolla vad alla gör och kolla allt "skvaller" har märkt att för tillfället har jag fullt upp med att försöka rätta upp mitt eget liv och min framtid.
Känner mig jävligt sugen på att hyra en stuga i Tänndalen och bara få åka bort över någon natt.. Åka i backen en dag och bara ha det underbart och komma ifrån allt och alla.
Det värsta som kan hända en kvinna har nu hänt.. Tack!
Jag tror jag inte vill det något mer..ALDRIG MER !
Jag vägrar att stå kvar och vänta medans tåget går!
Hoppar jag på tåget och ser vart det tar mig den här gången!
Ne,nu jävlar  ska jag tamefan ta mig i kragen och fixa dethär !
Och även att jag sitter och väntar på att jag ska få en liten kusin vilken dag som helst, såå himla gulligt.. Även jag längtar megamycket efter lillpojken :) Så mysigt med småbarn <3


MEN GUD vad jag hatrar Andreas Weise. Och inte nog med att han ser ut som skit och är så jävla irriterande så ska han ju självklart dyka upp ÖVERALLT.. på alla jävla kanaler.. uscha!!!



Why do you choose your pain?
If you only know how much I love you, love you
.

There's been days I've fallen
And walked away the times I should have stayed.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0