Man lånar varandras tid !

Saker och ting förändras hela tiden.. jämt och ständigt, varje dag.. varje minut..
Hur mycket man än hoppas och skulle kunna döda för det så kommer det aldrig att bli detsamma som det en gång varit!
Jag hatar att ha den här känslan. En känsla av tomhet och en känsla av saknad.
Jag kommer nog inte att kunna åka tillbaka dit.

Man ska vara rädd om det man har och ta tillvara på tiden man får tillsammans med dom man har..
Imorgon kan det vara borta.
Jag har aldrig påstått att jag någon gång i mitt liv har ägt någon eller kommer att göra det.
Vi lånar varandras tid och hur länge beror på vad vi väljer av att göra av den tiden vi lånar av varandra!
Lika så , så väljer vi dom vänner vi har och vilken väg vi ska gå här i livet.
Men alla har vi en låga som en dag kommer att brinna ut .
Men till dess har vi en tid vi själva väljer vad vi ska ödsla våran tid och energi på !

Stannar här och jobbar idag.
Ibland blir vissa saker bara allför mycket !

Har kommit på vad jag ska göra.. Vad jag ska lägga min tid på..
Jag kommer fanimig att gå långt..



Hittade ett gäng väldigt gamla kort :)






There you are. Here I am. Like we've always been.
Waking up with the sun, same old thing again.
We don't talk, we dont touch, we don't act like friends.
Will this ever end, will we ever mend.

And I don't recognize, the man inside your eyes.
In what do you see, when you looking at me.

What happened to forever
What happened to I never
Leave you in the dark
Leave you in the cold
Leave you here all alone
What happened to the passion at home
What happened to missing me when you're gone
What happened to me. What happned to you.
What happened to us

She's got your eyes, and my smile... Yes she's got it all.
And there she is, fast asleep just right down the hall
What will you say, will I sing, will she ever understand.
How can her mum and dad, go and ruin her plans.
And does she realise, we've been telling her lies.
How can we make her choose, either way she lose.


And just how long do we wait, to see if the time
can change us. Or if anything could save us...




/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0