Funderingar

här sitter man igen med en massa funderingar igen...
Är så jävla sugen att pierca mig igen men det blir töjning ist. och så skaffar jag någon ny tatuering eller jaa. några..
sitter med tusen funderingar om vad jag ska ha och vart så jag blir alldeles yr i skallen. 
Men lika bra att jag har det här att tänka på så jag inte tänker på det andra.. som bara gör mig irriterad och arg, även väldigt besviken !!
äckelbobba!!

Näe nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka till skolan och framkalla lite bilder och sen slutar jag för idag,.. en väldigt bra och passande skoldag för en väldigt trött och less tjej :) (Y)  
Åh yes, annars är allt bra och jag känner mig vääääääldigt glad utöver allt annat även fast det regnar idag :)

känner att jag är mer och mer påväg tillbaka , på ett jävlans bra sätt :)
För fan så jäkla sugen man är :D
 
Tjingeling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0