Lördag 23/10-10, besöker mitt hjärta !


Gryningsljuset smyger sig in.
Finner ro i ditt andetag.
Och jag inser med ens
att jag väntat en evighet just på denna dag.


Idag... Ja, den här dagen har jag väntat på i evigheter känns det som!
När du frågade mig igår om jag var på, trodde jag att du drog ett förjävla dåligt skämt..
Men du var helt ärlig..
Den här dagen har jag väntat på så himskans länge !
Jag känner mig lycklig, även fast det inte är absolut mig största önskan, men för tillfället så är det det bästa som verkligen kan hända mig nu!!
Med all skit som vart och som fortfarande är så behöver jag verkligen det här!!
Igår somnade jag så himla tryggt, så glad.
Och inatt kommer jag somna med ett leende på läpparna om inte i tårar.. men den här gången i glädjetårar!
Tack min underbara vän för att du står vid min sida.
För mig är du underbar, du är helt otrolig.. alla de gånger du ställt upp för mig !
Åter igen TACK!
Hos dig finner jag den ro min själ behöver.
Du är klart den bästaste !


Ja, vi åkte mot Ockelbo idag.. Något som fick mig att må så himla bra..
Jag fick träffa min älskade lilla häst.
Jag trodde jag hade kommit över honom men när jag väl stod där kände jag hatet emot mig själv för vad jag gjort.. Ett jävla misstag ! 
Fan vad jag älskar honom.. Han betyder så fruktansvärt mycket för mig ! 
Om ändå det inte vore såhär!
åh ja, jag har ångest... SÅÅÅ jävla mycket ångest!


Hello my friend, we meet again
It's been awhile, where should we begin?
Feels like forever
Within my heart are memories
Of perfect love that you gave to me
Oh, I remember

When you are with me, I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes


Reflecting on all of my mistakes
I thought I found the road to somewhere
Somewhere in His grace
I cried out heaven save me
But I’m down to one last breath 
 
 Cause I still believe there’s something left for you and me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0