Hahaha!



Hahahahhahahhha, in your face bitch ;D

you're not even worth the fight
Your not worth a piss
No matter if you cry
I dont care if you would die
You fucking whore you son of a bitch why cant you die
I hate your fucking lies you fucking ass hole..
You punk ass motherfucker damn you and your lies
You can go and fuck your bestfriend hope you booth will die.
God I hate you fucking bitch so stay away.



Ojojoj, säger jag bara :)
Ni roar mig verkligen..
Såna som er skrattar jag bara åt , men  jag ska säga dig det, att du bara gräver dig djupare och djupare i din egna skit lilla gumman :)
Tycker verkligen synd om dig att du lyckats sätta dig i den sitts du sitter i :´)


Idag är det söndag..
Bara 15 dagar kvar tills det händer :)
Snart är det dags att flytta in till huset, längtar sååå fruktansvärt :)
tiiihi :)
Äääven att jag... äsch, det märker ni så småning om ;)
Ja idag blir det att plugga lite och sen ska jag försöka hinna med att packa en del saker.

.


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0