Första dagen på över 2 år !

En ganska kul dag igår faktiskt :)
Brandlarmet gick och vi fick sticka ut, där ute mötte man en massa busungar från HIT som lurade med en på massa tok.. hahah.. jaa jäkla dårar ;d
Sen bar det ner på stan för att kika lite.. Men jag lyckades att införskaffa en ny Bh,blus, två kopftor och ett linne :) Inte illa för att vara jag !!! :)

Sovmorgon idag.. Men blir inge skola.. Inte vidare pigg :/
Så idag blir det att bara ta det lugn..
Fara bort en liten sväng också ev.. :)

Jag minns de kvällar som jag låg emot ditt bröst.
Alla sekunders tickande från din klocka som gjore mig lugn.
Det fanns ingenting som kunde oroa mig då.
Jag var i trygga händer..
Varenda natt jag fick somna intill ljudet av din klocka gjode mig lycklig..
Nu sover jag inge vidare bra längre..
Är det pga att jag inte sover vid din arm eller är det pga att jag inte hör klockans sekundvisare?
Jag saknar den tiden då allt var bra, då det inte fanns några bekymmer !
Men jag är glad att jag har dig här vid min sida igen. att jag kan höra din röst när jag vill för jag vet att du alltid svarar och ställer upp för mig..Natt som dag!!

Eftersom det inte finns något som kan hindra mig idag så drar jag bort en säng..
Bort från allt , för idag...
Idag är det första dagen på 2 år !


Idag har varit en väldigt konstig dag må ni tro!!
Sitter just nu och funderar lite smått på olika saker som har hänt under hela tiden och vad som kommer att hända?
Jusst nu blir det bara en massa jäklarns skitsaker med det allt... nästan....
Men det är inte lätt här i livet.. Man måste göra val, välja mellan flera val som är väldigt jobbiga, ändra riktning och hamna på andra vägar!! Men man måste. man kan inte bara stå still och trampa, man måste förflytta sig också!!
Och när det har stannat upp och slutat utväcklats sig så går man vidare !

Nu ska jag sova för imorgon blir en lång dag :)
Godnatt alla snyggingar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0