17 maj, nervös <3

Denna dag har bjudit på massvis med konstigheter.. Massa jobbiga stunder och även lite skratt..
Skolan idag gick ju sissåådär , väldigt segt bara..
Sen bar det ner till Å´hlens för att köpa lite smått..
Blev en inpackning som inte direkt luktade sådär jättegott efter.. Menmen.. sak samma, ganska så lent blev det iaf :)
Efter det så for jag till mamma och duschade och grejjade lite och nu sitter jag här hemma hos pappa och äter min middag och funderar..
Jag är även jättenärvös och håller tummarna för mig själv också ;)
Guuud vad jag längtar..
Blir att prata lite med olika skolor för att ev. byta skola och och forsätta utbildingen någon annanstans/i en annan stad.
Men vi får se hur det blir med allt..

Jusst nu sitter jag här med massvis av blandade känslor som jag bara vill plösa i papperskorgen och bli av med, men tyvärr så enkelt är det ju inte :/

Idag är det inte vilken dag som helst .. Utan idag är det en speciell dag för världens bästa kissemiss ;).. Idag är den min lillfis födelsedag :) 2 år idag..
Guud vad tiden går fort.. Jag tycker att det var för ett halvår sen jag och Jonas åkte och hämtade dig :)

Nu ska jag ta och diska och sen slänga mig i sängen och läsa igenom en del papper ..
Bye alla snyggingar där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0