7/6-2010

Du var helt underbar emot mig, men ändå vände jag dig ryggen.
Du har fått mig att ta mig en tankeställare nu... idag !
Orden du sagt är helt riktigt, ingenting av det du sagt har varit lögner.
Ja, jag förstår nu, fast det är flera år senare, så förstår jag äntligen vad du menade med dina ord.

En man ska man inte hålla i koppen som om det vore en hund man gick med i en park.
En man som verkligen älskar dig ska stanna hos dig dag som natt, vad som än händer.
Och kan han inte det, så låt honom gå, då är det meningen att det finns en annan där ute som DU verkligen är allt för och som skulle ge allt för att få tillbringa en minut i ditt sällskap!
Då finns det en annan där som verkligen är gjort för just dig!
Så låt han gå om han inte  kan stanna av sig själv, för då finns det ändå ingen riktig kärlek i det hela!


Såhär såg jag ut i lördags , fast jag hade satt upp håret lite smått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0