En början .


Tro det eller ej, men jag tror faktiskt att jag har skaffat en egen blogg !!!
Wiiiho. Men vi får se hur aktiv jag kommer att vara här.
Förra veckan gick som en dans på rosor, och denna ännu bättre..
Känner hur glädjen sveper ner över mig, det kan ju bero på mina underbara vänner som jag har !! 
Jag verkligen ÄLSKAR dom , allihopa!!
 Fick en underbart vackert meddelande av min älskade vän Jonathan idag :
Du betyder otroligt mycket för mig Elin, även om jag inte alltid visar det och även om det ibland kommer perioder där jag inte hör av mig så ska du veta att du alltid har en trygg och säker plats hos mig, du kommer alltid att vara en av mina närmsta vänner! Jag hoppas att du vet och att du känner det, jag kommer alltid att finnas här för dig och stötta dig i allt du gör!
Ibland har man verkligen tur här i livet , tur att man har underbara människor omkring sig!

HAPPYFACE'


Snön har försvunnit och jag är glad, vill ha sommar NU tack (:
Imorgon blir det dataprov och sen väntar helgen..
Sitter och längtar efter helgen, ungefär som ett litet barn längtar efter julafton (:
Detta var mitt första inlägg och vi får se hur många fler det blir ;)
Ha det bäst allihopa <3


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Så sant så Elin, alltid vänner =)

2010-05-02 @ 16:32:29
Postat av: Elin

Skälvklart <3<3<3

2010-05-02 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0