Skolstart

Japp... Då sitter man på Tools och ska snart åka in till skolan -.-
Dom senaste nätterna har vart i stort sätt sömnlösa. skönt. Men jag har faktiskt kommit på en jävla bra terapitjoffsgrej :) Pussel.. 
Skönt för man behöver inte tänka och man kan koppla bort allt och bara sitta och koncentrera sig på sitt..
Fy för mig att jag inte vart i någon backe på hela vintern.. Inte bra ! FYFYFY!!
Men däremot har jag tillbringat lite tid i ett gym . Ett litet plus iaf..
Annars är det som vanligt.. Bergochdalbana med allt..
Trött på alla dessa jävla lögner och kineser.. näe fyfan..
Även att jag har tagit bort min facebook ett tag..
Får se om man får sug efter den eller om man klarar sig finfint utan!
Jussst ja.. har ju även börjat att planera min svanktatuering.. kommer nog att bli kanon  ;)

Så nu får vi se hur det blir med 2011? Troligen blir även det ett besvärligt år !
Men förhoppningsvis blire någon förbättring.. Hoppas jag iaf.. det kan ju bara blir bättre nu väl ?
Jag skulle kunna slå vad om 1000:- att jag kommer att somna på någon lektion idag -.-
Och jag tror inte att jag är den enda som inte känner för skola idag?

 

behöver lite uppmuntran :)

Och här är det :D
http://www.youtube.com/watch?v=dRpkvDEsMDs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0