Against the odds


Just the memory of your face

I wish I could just make you turn around
Turn around and see me cry
There's so much I need to say to you
So many reasons why ..




Vaknade imorse och kände att jag verkligen inte borde kliva upp.. Bara somna om och sova sååå himla mycket längre, tills allt släppt..
Men icke.
Åkte till skolan och var i gymmet idag på idrotten.
Följde sedan med Sofie och Sophia ner till Donken.
Och sen följde Sophia mig ner på stan en snabbis och kikade ifall man skulle se några byxor..
Men icke..
Åkte sedan hem till Njutånger :/
Och nu sitter jag här och känner mig alltför depp för att kunna koncentrera mig på skolarbeten :(

Känns så otroligt jävla jobbigt när jag lovade mig själv att HON inte skulle få förstöra men så självklart har hon lyckats.. Jag har försökt i över 2 år och jag kan inte göra mer än att inse faktum..
Det gör riktigt jävla ont. Men jag måste inse att det faktiskt inte fungerar att försöka försvara sig själv hela tiden och få skit folk som kastar fast man egentligen inte förstår ett skit av vad dom pratar om eftersom inget av det dom säger är sant !
Och valet jag gjorde julen 2008 är det största misstaget jag någonsin har gjort i hela mitt liv!
Hade jag bara lyssnat på mig själv och inte på någon som inte ens är inblandad hade det verkligen funnits en framtid. Men ibland lyssnar man på dom man egentligen inte ska lyssna på bara för att man tror att det ska lösa sig och bli bra..
Det gör fruktansvärt ont i hela kroppen och det hugger i hjärtat precis som att någon skulle hugga mig med en kniv.. SÅ JÄVLA ONT ! 
Men jag försöker att intala mig själv att det en dag ska bli bra men det känns inte direkt ljust.
Och jag har inte direkt gjort det så jävla mycket bättre själv heller..
Men problemet är att jag verkligen tänker förmycket.. Hoppas förmycket :(
HELT I FÖRJÄVES!!
Tack. och det här är bara början på mina sju jävla år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0