Baklördag

Jag passar på att sätta mig en snabbis vid datorn nu medans kakan är i ugnen :)
Fick recept av faster Ann-Sofie igår :) Det var riktigt trevligt att höra ifrån dom där uppe :)
Och det är inte långt kvar tills jag får ännu ett litet kusinbarn :)
Saknar dom jättemycket och vill verkligen åka upp snart !
Inatt har jag hunnit sovit ut en hel del.. Vilket är mycket skönt..
Tyvärr så sörjer jag över att jag snart har sett slut på alla Sons of anarchy snart :(
Menmen..
Idag har jag tillbringat en stund i gymmet där det blev lite armar och en massa boxning..
Det behövdes verkligen kan jag lova.. Och säcken fick heta det ena och det andra ;)
Resten av dagen tillbringas i köket med en massa bakning :)

Näe nu ska jag springa till ugnen och se hur det går :)
Bilder kommer nog upp senare ;)
Den som lever får se !

Här kommer en liten bild ifrån igår iaf :)
daimrutor och små chokladmuffins med fyllning :)

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0