Längtar



Fick fullpott på historiaprovet = MVG
Sen fick jag även ett sms som gjorde mig väldigt glad nu på kvällen , jag blev godkänd på svenskaprovet = SKÖNT

Idag har jag gjort en massa fynd till lyan ;)
Även att det var en kortdag.. Jag behövde verkligen det. Har även sovmorgon imöra till kl 11 som inte sitter fel :)
Dessvärre har jag Ljudprov men hoppas att det kommer att gå bra!

Nu är det snart lov och jag längtar som en jäkla dåre till att få åka norrut :D
Åhhhh... Det är mycket som händer nu med allt, men jag hoppas att det kommer att sluta med det bästa! 
Ibland är det verkligen svårt, men dessvärre räcker det med små små saker då för att man ska känna sig bättre.. 
Inte nog med det så har sömnproblemen blivit värre också...  INTE BRA !!

Näe nu säger jag godnatt för mig och lägger mig och sover för att invänta ett efterlängtat lov ! 
 
PUSS<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0