söndag. morsdag

Har varit väldigt dålig på att lägga upp något nu den senaste tiden, men har inte vart hemma så himskans mycket eftersom jag fått körkort :D
Igår var jag på smink kurs med några tjejer från klasen , riktigt trevligt var det .. även så var
 jag och Erica till Bollnäs till min kära bror och hans supersöta sambo Hanna :)
Dom har verkligen en jättefin lägenhet . Blev bjuden på grillat och det satt riktigt fint i magen ..
Sen så bar det av till Hudiksvall igen där vi skjutsade lite folk .
Och så kom vi hem sent inatt så jag har för det mesta legat och sovit :D
Men nu ska jag ta och slänga mig i soffan och glo på lite tv eller så ska jag dra ut och köra lite mera bil :)
Jonas jobbar och jag längtar efter honom, men han blir tidig ikväll som tur är :)

Men som sagt, bara att höra av er om ni behöver åka någonstanns;)

Fotograf : Toni Thörnqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0