Ännu en gång!

Jaha.. Ja då stod man här igen.. Jag står i ett rum med fyra dörrar och funderar vad som egentligen är meningen med mitt liv.. Vilket dörr jag än tar så kommer det att förändra mitt liv obeskrivligt mycket.. Vet verkligen inte vilken väg jag ska ta. Det är redan försent att backa och gå tillbaka, för dörren jag kom in egenom egenom är borta..
Vad jag än gör med mitt liv nu så kommer det aldrig att bli som förr.
Men å andra sidan kanske det är lika bra. Jag vet faktiskt inte om jag vill tillbaka från den skit jag kommit ifrån !
Tankarna på framtiden gör mig förvirrad, jag ställer mig frågan ännu en gång: vad vill jag egentligen?
Jag har legat och funderat så många nätter men kommer aldrig fram till något svar.
Och eftersom jag varken har några planer eller förväntningar kvar så får jag ist leva dag för dag och ta vara på vad den har att erbjuda..
 För imorgon kan det vara försent !

Jag känner att jag verkligen behöver dig vid min sida, saknaden av dig har jag faft från den dagen då jag lämnade dig där borta..
Minns du alla underbara minnen vi delar ?
Jag minns den dagen då jag träffade dig, hur nervös jag var. Och nu när jag sitter och tänker på det så känner jag hur jag får tillbaka känslan i magen.
Minns du alla gånger vi bara for för att få komma bort och få vara ifred, för att bara rå om varandra?
Jag minns alla de gånger då du ställde upp för mig.
Alla de dagar då du verkligen fanns där för mig!
Ibland uppskattar man inte det man har fören det verkligen är borta!
Du finns och kommer alltid att finnas i mitt inre, i varje andetag !


Idag har jag hunnit tvättat bilen och satt fast en del saker .. Blev ingen stereoinkoppling pga att jag verkligen inte orkar..
 All lust bara försvinner ur själen när det blir sådär..
Jag känner saknaden av min underbara farmor och släkt. Jag längtar efter att få känna eran närhet.
Snart så är det sommar och då får jag äntligen åka upp (:
Nu ska jag fortsätta och fundera på vad som egentligen är värt här i livet..
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0