Välkommen hem.

Igår fick jag ännu en liten kusin :D
Hemskt efterlängtad och så vacker som resten av dom där barnen <3
För övrigt så blev det middag hos mamma . Och senare på kvällen var jag chaufför en snabbis och skjutsade min älskade far ..
Idag har jag bara sovit och vart till Harmånger.. vilket inte var lika roligt. Nej usch!

Det är som sagt dags att radera en del vänner och annat gammalt skrot!
Vissa människor ska man bara inte ha runt omkring sig.

Jag tänker en hel del på dom orden du sa till mig. Och det känns jävligt jobbigt och det är svårt att blicka framåt där jag står jusst nu. MEN jag vet att en dag ska det bli bra. Bara att det känns som evigheter tills den dagen! :/
Och jag kommer att bli så mycket starkare och inte lika blind.. Ååh.. Jag längtar!
Man lär sig som sagt av sina misstag och det stämmer verkligen!

Näe nu ska jag ta och blicka framåt för det har ju faktiskt kommit en söt liten bebis till byn :D
Så nu säger vi Välkommen hem söta trollunge <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0