Sursöndag.

Vaknade ganska sisådär glad imorse..
Men vissa saker kan verkligen förstöra hela dagen.. USCH!
Var till Hornsjön för att skotta av lite tak.. Även att vi fiskade en sväng, var ganska mysigt tills..
Det SJÄLVKLART började att regna en massa..
Hade fisk på men SJÄLVKLART så släppte den ..

Ja.. Det är ju bara början för mina återstående sju år av olycka kvar !
Känner mig allt förutom glad..
BLÄ!
Idag är ingen bra dag och jag saknar mina katter så jävla mycket..
Sitter och lyssnar på Jay Smith och massa annan musik..
Jävla deppsöndag.. nu ska jag ta och fortsätta sura ett tag!
Nog kan det se ut som jag är en jävel på att förtränga jävligt mycket men tro mig.. Det är inte så lätt som det ser ut!! MEN .. Jag arbetar jäkla hårt på det!!
Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare så får man se att det lär ju bli bättre iaf någon gång här framöver !

En ny dag väntar imorgon!
Här kommer en bild ifrån idag..


Blir nog att åka och hämta mina älskade småmissar ikväll.. Och packa en hel del saker..
Aja.. vissa saker blir bara som dom blir!!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0