Leave the bad behind and look forword to the good stuff.

Ja.. jag måste då säga att det här har varit en lärofylld vecka :)
Både på ett bra sätt och ett dåligt :)
Har kommit underfund.. eller rättare sagt så berättade en person till mig att saker och ting går över. Det känns bättre när du blir större och börjar leva ett riktigt liv.
Och det stämmer..  För nu känner jag mig starkare för var dag som går och jag känner mig otroligt glad :)
Även att man inte behöver vara bög för att man kan laga god mat och baka och göra saker hemma ;)
heheh..
Känns riktigt bra att alla vänner är tillbaka på samma plats där dom ska vara !
Och att ha världens bästa människor omkring sig gör bara saken ännu bättre.
Tack för att ni finns där <3 NI är underbara
Även riktigt roligt att folkt gillade det jag bakade förra veckan.
Så imorgon ska jag se till att plocka fram receptet till Sophia så hon får tjocka lite. Det kan hon behöva :D
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0