April 2011

ojojoj...
Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev något, men ärligt talat så har jag inte haft orken till att sitta och skriva.
har som sagt haft mycket annat för mig..
Dagarna efter nyår har gått fruktansvärt fort.. uscha..
Men mycket har jag minsan hunnit med.

Har även börjat med LCHF, så nu ska det bli ändring på väldigt mycket..
Jobb lite överallt har sökts och så har man fixat mycket annat.
Var på Isracing SM i Västerås med pappa den 2 april. Grymt trevligt..
Skulle man haft pengar skulle man ha börjat kört, ser så himla kul ut :)
Annars knallar livet på som vanlig med upp och nergångar här i livet. Men jag menar.. HAAALÅ i vilket liv gör det inte det egentligen ?!

Sugen på att börja rida islandshäst igen också.
Sugen på att börja med enormt mycket...
Bara pengarna som fattas än så länge..

Ja, nu kan det ju som sagt ta ett tag innan det kommer upp något nytt.. men vem vet, under har ju skett tidigare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0