Stress...



Igår var jag in till stan och hämtade lite saker ;)  ♥
Sen så var jag och handlade en snabbis också.
For ut i  skogen och släppte hunden och gick omkring där som en liten skogsmulle och hittade massvis med trattisar. Självklart så stannade jag och plockade upp dom (: 
For sedan till pappsen en sväng och gav han en liten portion .
Sen for jag hem, diskade, och rensade svamp.
Senare på kvällen kom även pappa förbi och då blev det kvällsfika med te och mazariner :)
Myyyyys !
vi satt och pratade hela kvällen och tiden gick så himskans fort. Var jättekul att han kom förbi :)
Pappa åkte hem ganska sent så det blev duschning av hunden och sen sussa kudden..
Gjorde flera personer jätteglad igår och det känns super ! (y)

Idag känns det som att jag har sovit bort sisådär halva dagen.
Ska åka och handla lite saker till mitt ♥
sen så ska jag försöka hinna med att plugga en massa eftersom jag ska ha matteprov denna vecak -.-
Försöka att hinna med att packa ner allt också :)
Katterna klagar inte att vi ska flytta för flyttlådor är ju såååå kul ...

Aja.. Nu sitter jag bara och väntar till den 25:de ♥♥♥
LÄÄÄÄÄNGTAR SOM EN JÄVLA TOK !!
För den är så jääävla fin, och så jävla dyr också :o  hihih

Nu ska jag ta och sminka mig en snabbis och sen skutta in i räsergolfen ;)

Älskar min pappa ♥
Älska min Jonas ♥
♥♥♥♥Älskar ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0