Ensam lördag

Idag är Jonas i garaget hela dagen kommer inte komma hem fören riktigt sent ikväll ...
Och jag sitter hemma och ska väl försöka plugga..
Blir nog att sätta sig och försöka skissa på någon ny bild också, beroende på om jag har humör till det!
Jusst nu känns det bara som att jag vill åka bort en sväng och rensa skallen..

Sitter och funderar..
Vet inte om det är en sån bra idé..
Men om jag ska berätta sanningen så vet jag innerst inne att det inte kommer att gå bra.
Jag vet att det är jag som kommer att åka på skiten..
Du kommer att anklaga mig för att det kommer att vara mitt fel!!


Jag kan verkligen inte sluta tänka på dig..
Du finns i mitt inre och påminner mig om det varje natt.
Jag vet att jag gjorde mig själv olycklig den dagen jag tod farväl av dig !
Nu idag önskar jag att jag haft mer förstånd och haft dig kvar hos mig.
Det var till dig jag rymmde varje gång allt blev förmycket och hos dig fann jag ro..
Men du är nu gammal och jag tror inte längre att du ska kunna bli min igen ..
Fan vad jag saknar dig !
Jag vill inget annat än att du åter ska bli min!
:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0