Varje sekund är ett minne!

Skola idag.. Ganska lugn och skön dag.. Är lite smått jobbigt just nu men det kommer nog att kännas bättre om ett tag.. Jag tackar gud att jag har såna underbara vänner som ställer upp och lyckas få mig på andra tankar nu!
For hem till pappsen efter skolan och gick ut med Esso en sväng..
Nu sitter jag här hemma hos mamma och väntar på bättre tider medans hon ska äta middag..
Jag har flytt till min egna lilla värld (musiken) där jag är helt off från allt och alla, det är väldigt skönt att kunna koppla bort allihopa!!

Sitter och funderar lite... igen , ännu en gång...
 Jag stannar här och skriver även fast jag egentligen vill långt bort! 
Jag ser dig varenda gång jag sluter mina ögonlock, och sanningen är den att jag saknar dig. Det har jag gjort alla dom här åren!
Jag önskar ibland att jag var där !
Jag har vandrat i dödens dal, och man kommer aldrig därifrån fören man själv tar sig i kragen och ger sig fan på att man ska klara det !
Ibland kan man inte bara flumma sig igenom livet, man måste ta och sätta fart med livet, för livet går vidare, vare sig du stannar upp och tror att du verkligen behöver det, det gör du inte!
Ta ett steg åt sidan och byt riktning..
Allting, exakt ALLT har alltid varit annorlunda förr!
Förr, är något förgånget som man inte kan få tillbaka, man kan få något liknande. Men det finns ingen chans att det blir exakt som förr.. Det finns alltid något som fattas när du står där igen!!
Jag står här idag, med världen framför mina fötter.. Jag vet att jag aldrig mer kommer låta mig själv falla tillbaka till skiten som drog ner en längre och längre ner för var dag! 


Jag tror att livet precis har börjat och att det blir vad jag gör det till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0