Grrrraah !!!

Idag har vi haft nationella i engelska.. Usch.. Tycker inte om !!!
Sen så börjar det att gå bättre och bättre.. Mycket jäkla tjaffs men allt annat på sidan om flyter på som bara faan!!
Nu sitter jag här hemma , mätt i magen och fundarar på att gå en promenad med voffsen ..
Måste även sätta mig ner och plugga en massa -.-
Orkar verkligen inte med det nu men det är tyvärr ett måste !!
Även att jag får nyfälgar på pärlan i veckan , vilket verkligen älskas!!
Saknar min D <3

Jag verkligen hatar lögnare.. Falska personer är det vidrigaste som finns.. usch!
Dom får en att känna sig jättespeciell, det man inte vet då, är att dom är precis lika mot alla andra..
Man faller så lätt.. Man ser det man vill se!!


Vissa saker ångrar man här i livet.. Ibland önskar man att man bara hade stannat kvar där man en gång stod istället för att gå sin väg och leta en framtid på ett okänt ställe!
Man måste verkligen stanna upp och fråga sig om det verkligen är värt det?
Vad vill man egentligen ?
Vad vill du göra med ditt liv ?
Vad vill du hinna uppleva
Vart vill du komma och vilka drömmar har du ?
Allt detta är en enda stor fråga..
Men det är aldrig lätt när det är svårt!
Man måste bita ihop och kämpa vidare, någon gång här i livet kommer du att inse vad man egentligen lever för och vad man egentligen behöver för att må bra!

Och nu vet jag exakt vad jag behöver !
Jag behöver faktiskt en promenad och lite socialitet.
Tjingeling och godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0