Dagen efter.

Jaa. Igår åkte vi in till stan en sväng ändå.. Fast jag hade planerat att sova. Träffade en massa trevligt folk, vilket verkligen uppskattades.. Under hela dagen träffade man jättebra människor vilket gjorde mig jätteglad :D
Resan till stan blev väääääldigt dyr.
Men man lever väl bara en gång här i livet ? ;)
Hittade en hund efter vägen som vi åkte hem med igen till ägaren också :)
Somnade vid kl 3. Och sen var det bara att kliva upp kl 7 imorse för att jag och mamma skulle ut och fotografera.
Blev en del ganska bra kort hoppas jag på (:
Ute på våran resa så blev det att vi körde över 11 mil som har innehållt en massa nya äventyr ;)
Nu ska jag slänga mig i sängen och sussananna sängen... sova middag med andra ord ;) För att sedan kliva upp och fixa sig och äta middag med allt folk som kommer. Innan kvällens äventyr börjar :)
Min sista april blev mycket bättre än förväntat.
Jag hoppas att ni har haft en superduper bra sista april och att helgen blir underbar för er :)
Nu är det Maj.. Och snart är sommarn här , det älskas  :D
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0