2 juni 2010

En superfin onsdag och tro på fan att jag är förkyld..
Sitter och längtar ut i solen, ut till dig.
Har suttit och funderat en del idag, och jag saknar verkligen Darri.
Jag kännde mig så otroligt fylld av lycka den tiden jag delade med den underbara varelsen.


Har även kollat på Dear John , och måste säga att den filmen verkligen är underbart vacker!

Orden du en gång sa, lever inom mig än idag.

Vill sluta skolan och fara på Power Big Meet nu med älsklingen och åka till Kalix till släkten!!
Sommarn är här och jag är ändå inte ledig :/
Nu ska jag gå och knapra lite alvedon och lägga mig i soffan och kolla på en film :)
Tjingeling sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0