Helt slut, klart slutast !!!




Jaahapp då sitter man här igen.. 
Solen värmer inte lika som förr och kvällarna är kalla, väldigt kalla..
Snart så skiftar löven färg och nu kan man faktiskt säga att sommaren är slut för i år !

Man har hunnit med mycket bra och dåligt i sommar.
Jag kan varken säga att det var min sommar eller inte min sommar för det har vart lite till och från. 
Men i efterhand så känner jag mig faktiskt väldigt nöjd.
Jag hann med min resa till Farmor<3
 
men tyvärr så stannade jag inte tillräckligt länge men jag är faktiskt nöjd att jag bara kom iväg..
Jaa, jag har lärt mig väldigt mycket i sommar och jaa, jag är faktiskt jävligt nöjd med hela sommaren :)
Trotts att jag blev stucken av en geting och att min bil har brunne så målar jag inte fan på väggen för det.. Det kan ju ha vart värre..  
Jag är supernöjd ! 
Och jag är väldigt tacksam för att mina underbara vänner finns där för mig, TACK !
Näe..

Nu längtar jag till imorgon då man får träffa alla sötnosar igen ..  <3
Kommer att bli suuper trevligt !

Puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0